Reklamacje

  • Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na biuro@rozess.pl

Formularz Reklamacji

  • Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
    • numer zamówienia
    • imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
    • pełny adres do wysyłki zwrotnej
    • nr konta i dane do przelewu
    • przyczynę reklamacji lub opis wady

Towar należy odesłać na adres:

ROZESS
ul. Wczasowa 40/C1
05-520 Konstancin Jeziorna

TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU

Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta.

Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.

Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem przewoźnika, który został pierwotnie wybrany podczas składania zamówienia.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem

Shopping Cart